lauantai 14. toukokuuta 2011

Wiesbadenissa ollaan!

Aamulla oli pakkasta, silloin puoli neljä, kun heräsin...Kortelaisen taksilla läpi aurinkoisen P-Karjalan Joensuuhun junalle. Junassa puksutettiin Tikkurilaan asti, ja sitten oli kuski kadoksissa. Taksia odotimme tunnin, kun vierestä olisi lähtenyt busseja kentälle viiden minuutin välein, 2,5euroa per lärvi. Alkoi kiristää.
Hesa-Vantaalla piti naputella itse matkanjohtajana nimiä koneelle ja nuo ääkköset on vaikeita. Sitten osa lapsista meni jo tuonne toiselle puolelle, ja mie odotin vielä yhtä tapaamisessa käynyttä tyyppiä. Sitten turvatarkastukseen, johon voi jättää vaikka läppärinsä makoilemaan...
Ja lento meni hyvin, hieman väsytti ja kone ravisteli, mutta ravistettuna ei sekoitettuna saavuimme Frankfurtiin. Ja meillä oli kaikki laukut tallessa, ja meitä oltiin kaikkia vastassa. Nyt olen taistellut hotellissa netin kanssa, mutta tässä respan vieressä langaton verkko toimii moitteettomasti....Muttei siis hotellihuoneessa....No, katellaan, jos vaikka huomenna.

Tää menee nyt skypeen perheen luo, kaikkien ympärilläolevien ihmisten ihaillessa ja kannustaessa (eli katsoessa pahasti, kun huudan koneeseen suomeksi) ja sitten tää menis syömään jotain.
Ollaan yhteyksissä. Ja kuvia sitten, kun nähdään jotain kuvaamisen arvoista tai jaksetaan pitää silmiä auki niin kauan, että pystyy kuvan nappaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti