Vähiin käy, ennen kuin loppuu!
Kaikki on mennyt hyvin, koska mitään muutakaan ei ole korviini kantautunut.
Tämä päivä vielä koulua, ja huomenna aamulla lennämme Suomeen.
Suunnittelin jo, että voisimme pitää tiistaina 31.5. palautevanhempainillan, jonne eivät ysiluokkalaiset ainakaan pääse, koska ovat luokkaretkillänsä ja lukiolaisillakin saattaa olla koeviikon viimeisiä kokeita menossa, mutta vanhemmille tarjoan palautteenantomahdollisuutta.
Nähdään tiistaina 31.5. klo 18 lukiolla. Laitan vielä viestiä tuosta tapaamisesta, jos kaikki eivät vaikka tätä minun blogiani seuraa (?).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti