Kuvat kertokoon puolestaan tästä päivästä.
| Suomalaisnuoret miun johdolla keskustelemassa |
| Nerobergille menossa |
| Matkustamme bussissa! |
| Vesivoimavaunulla ylös mäelle |
| Kohti kultaisia kupoleita |
| Hieno ulkoa, ja nuoret kurkkasivat ovelta, ja sisältäkin näytti kuulema hienolta |
| Pilvinen näkymä |
| Kateltiin ja kuvailtiin |
| Sama juttu toisella reunalla |
| EKA Gruppenfoto!!! Nuoret olivat sitä jo kovasti odottaneet ja pyysivät, että voisitko ottaa meistä sellaisen |
| Vietin iltapäivän ja illan Barbaran eli Frau Schneiderin luona; pihamaa |
| Parsaa syötiin illalla voisulan, keitettyjen perunoiden ja kinkkusuikaleiden kera |
| Barbaran koti |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti