tiistai 17. toukokuuta 2011

Eikös paljain jaloin voi juosta missä vaan?

Joo, aamulla lähdin klo 7.20 hotellilta, ja juuri olen tullut takaisin, klo 22.00.

Kuvat kertokoon puolestaan tästä päivästä.

Suomalaisnuoret miun johdolla keskustelemassa

Nerobergille menossa

Matkustamme bussissa!

Vesivoimavaunulla ylös mäelle

Kohti kultaisia kupoleita

Hieno ulkoa, ja nuoret kurkkasivat ovelta, ja sisältäkin näytti kuulema hienolta

Pilvinen näkymä

Kateltiin ja kuvailtiin

Sama juttu toisella reunalla

EKA Gruppenfoto!!! Nuoret olivat sitä jo kovasti odottaneet ja pyysivät, että voisitko ottaa meistä sellaisen

Vietin iltapäivän ja illan Barbaran eli Frau Schneiderin luona; pihamaa

Parsaa syötiin illalla voisulan, keitettyjen perunoiden ja kinkkusuikaleiden kera

Barbaran koti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti