torstai 26. toukokuuta 2011

To 26.5. WM-Festival der Schulen Frankfurt

Kuvat kertokoon tästä päivästä.

Olihan siellä nää Euroviisu-Lipstick-pojat Irlannista

Cassandra Steen - saksalainen rap-laulaja

Tässä vasta ollaan menossa. Niinalla tosi tärkeä ilme!

Suomalaiset ihmettelevät tunnelmaa Frankfurt Commerzbank-areenalla

Lavalla häiläsivät juontajat

Suomalaiset miettivät, saksalaiset tekevät lavalta ohjatut käsiliikkeet käskystä

Culcha Candela! Berlin City Girl!

Pietro...Lombardi! HÄH?

Tytöt kirkuivat aika lujaa tämän saksalaissolistin kohdalla. Englanniksi lauloi "More and More" tai jotain yhtä mitäänsanomatonta

Oliver Bierhofkin oli siellä. Saksan maajoukkueen manageri, entinen huippuhyökkääjä

Scooter voimissaan!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti