| Gruppenfoto! Koulun pihalla odotimme Claus Finkiä ja aloin jo huolestua, kun Claus tuli vasta viisitoista yli. Aamuruuhka oli ollut yllättävän kova. |
| Mainziin pääsimme helposti bussilla, johon keltaiset ilmaiskorttimmekin kävivät. Loistavaa! Torin reunalla Überraschungseis Kinder-munalla! Lecker! |
| Porukka kerääntyy suomenkielistä opastettua Mainzin kierrosta varten |
| Keskellä opas Riitta Sengebusch, alunperin Liperistä |
| Torin reunalla ihania rakennuksia. Kaikki kuitenkin rakennettu sodan jälkeen uudestaan vanhaan tyyliin ulkoa ja uuteen uskoon sisältä. |
| Mainzin tuomiokirkko |
| Aika kiva kaarikäytävä |
| Mainzin vanhin talo, ihanat seinäruusut (?) ja kummallinen vesihana |
| Hanasta tuli vettä, vaikka se ei ollut seinässä kiinni...Merkillistä! |
| Gutenberg-museossa tutustuimme kirjapainoon |
| Keskitytään |
| Ville von und zu Gutenberg ja "rouva" auttaa suurta mestaria |
| Itse Gutenbergin joutui hommiin |
| Kiristetään painolevyjä |
| Välissä lepoa |
| Johanneksen evankeliumin alku: Alussa oli sana, ja sana oli Jumalan |
| Saint Stefan-kirkko |
| Marc Chagallin viimeinen työ: kirkon siniset ikkunat |
| Kuvattiin ahkerasti |
| Linja-autoa odotellessa voisi vaikka syödä jotain pientä... Vitsejä voi vetää hatusta, Ken! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti