Tästä päivästä kerron sen verran, että klo 12 asti odottelin hotellilla, että pääsen linja-autolla rautatieasemalle lähtemään. Siitä nousin junaan klo 12.41 ja Frankfurtissa olin klo 13.14. Kone Helsingistä saapui 15.35, ja vähän jännitti, olenko oikealla ovella vastaanottamassa Panua ja Millaa. Mutta olin kuin olinkin. Ja sieltä reissukatti ja maailmanmatkaaja saapui hyvissä voimin isänsä kanssa.
Junalla puksutimme takaisin Wiesbadeniin, jossa olimme vähän vaille 16.09. Sämpyläkoju houkutteli puoleensa, ja hotellilla olimme bussikyydillä vähän ennen viittä. Nyt on perhekin asettunut hotellihuoneeseeni. Millalle laitettiin päivällä jo lisävuode.
Tälle päivälle suunnitteilla kävelyä kaupungilla, ja se ruokapaikka on jo viime vuodelta tuttu Bäckerbrunnen.
Nuorien tämän päivän suunnitelmia kyselin noin klo 11. Kaikki ei vastannut, mutta ne, jotka vastasivat, kertoivat, ettei mitään ihmeitä ollut tälle päivälle, vaan ihan vaan lepoa. Onkohan näin ollut?
Huomenna kouluun!
| Jätskiä kävelykadulla tyttären kanssa |
| Mulla on jätskiviikset |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti