Lauantaihin 14.5. ei ole enää montaa päivää. Pitäisi alkaa pakata. Mitähän ottaisi mukaan, kun kolmeakymmentä näyttää siellä mittari?
Junaliput sain siis matkatoimiston kanssa vaihdettua. Matkatoimisto Hetan väki (kiitos vaan matkamme järjestelyistä jo etukäteen!) oli tietysti ajatellut, ettei meidän tarvitsisi niin pitkään notkua siellä lentokentällä. Mutta mie notkun siellä mielummin liian pitkään, kuin että emme ihan ehtisi johonkin junaan ja sitten siihen lentokoneeseen.
Joten lähtö on Joensuusta juna-asemalta lauantaina 14.5. klo 6.12. Ja sehän tarkoittaa sitä, että Lieksasta lähdemme luultavasti puoli viideltä, mutta kunhan taksiyrittäjä Kortelaisen saan kiinni ja kuulen, mitä hän on lähtöajasta mieltä, niin laitan sitten teille huoltajille viestit.
Ja ilmeisesti isäntäperheet ovat saaneet infottua itselleen ja toisilleen, että meidän nuoret tullaan ihan sieltä kentältä asti hakemaan, joten viimeisen pätkän pitäisi olla selvillä ensi lauantaita varten...
No, kunhan nyt sinne asti selvitään.
Tsemppiä pakkaamiseen ja viimeisten kouluhommien tekemiseen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti