keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Keskiviikko 25.5. Enkkua, saksaa ja kuvista

Tänään oli ensin enkkua, sitten rentoutusta ja puolisen tuntia (!) saksaa. Aika rankkaa.
Sitten osalta loppuikin jo koulu, osa meni shoppailemaan rautatieaseman lähellä olevaan ostoskeskukseen, kun vaihtarikaverilla oli vielä koulua. Mie menin Barbaran ja toissavuotisen vaihto-oppilasohjelman hoitajan Mariannen kanssa kahvila Lomeniin.
Klo kaksi olin perheen luona hotellilla, josta lähdimme ostoskeskukseen sinne rautatieaseman viereen. Ostin pari levyä, joista saksanoppilaat saavat ensi lukuvuonna taas nauttia (?).
Ja kuvia tulee tässä:
Kohta alkaa koulu

Kuvistunti alkoi klo 10. Ohjeita odotellaan.

Odotellaan vieläkin. Huom. kello on 10.15...

Suomalaiset saivat tehtäväksi tehdä posterin Suomesta. Taustalla oikealla istuneet pojat eivät tehneet kaksoiskuvistunneilla yhtään mitään muuta, kuin katselivat kännyköitään tjs. Männööhän se päevä siinäkin!

Lieksassa ollut Silver sen sijaan teki ahkerasti lamppuaan

Ja siitä tuli aika hieno. Monet luokkalaiset kävivät kateellisina sitä katsomassa.


Viimeisessä kuvassa 2011 vuoden vaihto-ohjelmamme suomalaisten näkemys kotimaasta! Suomi-Neito paljain jaloin.

Huomenna lähdemme Frankfurtiin Frankin eli herra Schulzen (saksan ja yhteiskuntaopin ope) kanssa katsomaan naisten jalkapallon MM-kisojen etukäteisjuhlaa. Huomenna lisää siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti