Sitten osalta loppuikin jo koulu, osa meni shoppailemaan rautatieaseman lähellä olevaan ostoskeskukseen, kun vaihtarikaverilla oli vielä koulua. Mie menin Barbaran ja toissavuotisen vaihto-oppilasohjelman hoitajan Mariannen kanssa kahvila Lomeniin.
Klo kaksi olin perheen luona hotellilla, josta lähdimme ostoskeskukseen sinne rautatieaseman viereen. Ostin pari levyä, joista saksanoppilaat saavat ensi lukuvuonna taas nauttia (?).
Ja kuvia tulee tässä:
| Kohta alkaa koulu |
| Kuvistunti alkoi klo 10. Ohjeita odotellaan. |
| Odotellaan vieläkin. Huom. kello on 10.15... |
| Lieksassa ollut Silver sen sijaan teki ahkerasti lamppuaan |
| Ja siitä tuli aika hieno. Monet luokkalaiset kävivät kateellisina sitä katsomassa. |
Viimeisessä kuvassa 2011 vuoden vaihto-ohjelmamme suomalaisten näkemys kotimaasta! Suomi-Neito paljain jaloin.
Huomenna lähdemme Frankfurtiin Frankin eli herra Schulzen (saksan ja yhteiskuntaopin ope) kanssa katsomaan naisten jalkapallon MM-kisojen etukäteisjuhlaa. Huomenna lisää siitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti