sunnuntai 17. huhtikuuta 2011
Su 17.4.
Sunnuntai meni rattoisasti. Aamulla heräämisen jälkeen oli virpomisen vuoro. "Tuoreeks', terveeks', tulevaks' vuodeks'!" Myös Lars sai oman vihtomisensa. Meidän perhe kävi äänestämässä, ja lapset pelasivat.
Meidän Lars haettiin klo 12 maissa perinteikkäälle virpomisreissulle. Sen jälkeen vuorossa oli pilkkimistä ja nuotioruokaa. Sää oli aamupäivällä hienon aurinkoinen, mutta iltapäivällä pilvistyi.
Pilkkireissulta kotiin Lars tuli eri kengillä, sillä sinnehän oli humpsahtanut johonkin veteen, ja kastuneet kengät oli laitettuna pussiin! Onneksi tarpeeksi isot kumpparit oli löytynyt vaihtarikaverin kotoa. Kiitos.
Joku porukka oli ollut Kolilla laskettelemassa. Millaistakohan oli ollut?
Huomenna nähdään koulutouhuissa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kolilla oli tosi mukavaa! Aurinko paistoi melkein koko päivän. Menimme perheemme ja Silverin kanssa Ukko-Kolille jo aamulla 9.30 aikaan ja toinen autokunta (Ville, Constantin, Johanna ja Victoria + Ville isä) seurasi vähän myöhemmin perästä.
VastaaPoistaAikamme Ukko-Kolin rinteitä laskettua oli ajatuksena siirtyä Loma-Kolille, mutta pettymykseksemme odotetuin rinne (hyppyririnne) oli kiinni ja muutkin aika huonossa kunnossa. Joten palasimme takaisin ja laskimme aivan tappiin saakka "Grandfather-Kolilla". Nämä nohevat nuoremme saivat kyllä Ukko-Kolillekin aikaiseksi jonkilaisen hyppyrin - siitä todisteena lienee muutama videopätkä kamerassa.