Koulu alkoi saksalaisilla kotitaloustunneilla. Siellä olivat tehneet intialaista ruokaa, ja kuvia ei tietenkään sieltä todistusaineistona ole, sillä mie olin ruotsin kasiluokan oppitunnilla ja loppuviikon tunteja suunnittelemassa.
Sitten taisi saksalaisilla olla vapaatunti, ja klo 11.15. pääsivät tositoimiin eli kakkosluokkalaisten saksantunneille.
Seuraavana oli vuorossa saksaa lukion ekaluokkalaisille.
 |
| Siis ihan älyttömän kiinnostavat saksantunnit... |
 |
| Paul keskittyy kuunteluun |
Sitten tietokoneluokkaan, ja klo 14.40 kävin heidät sieltä hakemassa, ja lähdimme kävelemään kohti evankelisluterilaista kirkkoa. Keli on aika viileä, ja hieman palelevanoloisia olivat nuo meidän saksalaiset... Juuli meille kirkkoa englanniksi esitteli, ja kuvia otettiin.
 |
| Silver, Johanna, Victoria ja Lars Eva Ryynäsen reliefien edessä |
 |
| Kiinnostuneina kuunnellaan ja luetaan esitettä |
 |
| Juuli selittää, Johanna ja Silver kuuntelee ja Lars kuvaa |
Kävelimme vielä lopuksi ortodoksiselle tsasounalle, joka on siinä kirkon puistossa. Ryhmäkuvaan asettuivat vieraamme.
 |
| Kevätsää ja saksalaisvieraat |
 |
| Ryhmäkuvassa hymyilyttää |
 |
| Ja Paulin peukku |
 |
| Tähän halusin heidät kuvaan, koska huomenna menemme tuonne takana näkyvään museoon |
Nyt ovat taas olleet keskenään ilmeisesti jonkun suomalaisen vaihtarin luona. Leffaa, Uunoa ja Texas Hold'emia on puuhattu, kuulema...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoista