maanantai 18. huhtikuuta 2011

Maanantai 18.4.

Wieder in der Schule...
Meillä oli saksaa heti aamusta kaksi tuntia, ja kovasti ahkerasti taas työskenneltiin. Kuten kuvasta näkyy.
Vicki, Felix, Silver und Johanna beim Unterricht

Sitten saksalaiset taisivat viettää pari vapaatuntia (?) lukion oppilaskunnan huoneessa, kuten kuvista näkyy.

Paulkin oli eksynyt lukiolle, Felix pelaa ja Constantin poseeraa, ja joku tuttu taitaa olla oikeassa reunassa. Saihan tän julkaista?

Tytöt lukion oppilaskunnan huoneessa jossain tärkeässä puuhassa.

Sitten illan viettivät yhden suomalaisvaihtarin kotona pelaten korttia, Wiitä, Guitar Herota ja katsoen leffaa, tai niin minulle ainakin sanottiin. HIH! Ja kivaa oli kuulema ollut.

Huomenna kouluun, ja aamulla heillä on kotsaa, pari tuntia saksaa ja klo 14 jälkeen lähdemme taivaltamaan kohti evankelisluterilaista kirkkoa, jossa meille on englanninkielinen opastus luvassa.

Nuorilta tuli tänään toive Nuokkarin varaamisesta meidän käyttöön vielä jollekin illalle, ja mie olen asiaa jo kysynyt ja ilmoitan heti, kun tiedän, pääsemmekö sinne. Päivät alkavat vaan olla vähissä, kun kohta on jo pääsiäinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti