Täällä blogissa voimme jakaa infoa saksalaisten vierailun aikana. Ja kysellä, jos joku on vielä epäselvää. Laitan tänne myös aikataulun, jotta voitte käydä tarkistamassa, mitä milloinkin kahden viikon aikana tapahtuukaan, ja missä piti olla milloinkin.
Kokeillaan, kuinka blogi toimii.
Hyvin toimii meillä. Ensi viikoksi luvassa aika aurinkoista säätä, toivottavasti ennuste pitää paikkansa.
VastaaPoistaKirsi V