Laitoinkin jo viestiä eurooppalaisesta sairaanhoitokortista (tilasin itselleni juuri sellaisen), prepaid-liittymistä, jotka kannattaa tarkistaa, että ne toimivat myös ulkomailla. On aika ikävää, jos nuori siellä huomaa, ettei känny toimikaan, eikä saa edes minua kiinni.
Ja ne passit kannattaa ottaa nyt esille, ja varmistaa, että ne ovat voimassa ja niissä lukee sellaisia nimiä kuin Ville, Niko, Eveliina, Riikka, Elli, Otso ja Jessica c:llä eikä jotain muuta kuten viime vuonna meinasi käydä.
Kiitoksia kiitoksista! Toivottavasti saan tuotua kaikki nuoret takaisin sieltä Wiesbadenin sykkeestä. HIH!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti