maanantai 25. huhtikuuta 2011

Mitäs tähän pitikään laittaa otsikoksi? Ai niin: Selvästi hyvä päivä! Maanantai 25.4.

Klo 11.30 vaihtoperheet suojatteineen olivat täsmällisesti Lieksan Matkahuollossa, josta starttasimme heti, kun kaikkien passit olivat tallessa! Ja ryhmäkuvia, halauksia, muttei kai kuitenkaan kyyneliä, kun kolmen viikon päästä (!) olemme jo siellä.

Gruppenfoto!

GRUPPENFOTO! HYMYÄ! LÄCHELN!

Joensuun kentällä vielä muutama kuva, ja ala- ja yläfemmoja heiteltiin, ja sovittiin, että Wiesbadenissa nähdään.
Joensuun lentokentällä

Turvatarkastuksen läpi menty on

Lentokonetta kohti. Bis bald!

Kiitokset kuuluvat Heino-Gröhneille, Honkasille, Villman-Monosille, Tuhkalaisille, Oinosille, Nevalainen-Haroille ja Vänskille!

Koskenlaskumme löytyy Youtubesta, linkki tässä (kiitos Pasi Hoo!). Unsere Wildwasserfahrt im Video:
http://www.youtube.com/watch?v=AzcVhz2N_ug

Ja eilisellä "votomaratoonilla" olin miekin, kuten Kirsi Veen kuvasta käy ilmi.
"Muista ottaa linssinsuojus pois!"

1 kommentti:

  1. Kiitos Niinalle! Tähän kommenttiin yhtyvät varmasti kaikki vanhemmat ja vaihtarit...varsinkin sitten, kun olet tuonut nuoremme takaisin Saksasta :)

    VastaaPoista