Herätys klo 7.30.
Kauppaan pyörällä (!) klo 9.45.
Kotona klo 11.10.
Suunnitelmat saksalaisen varalle selviävät.
Ruokaa tekemään klo 11.15.
Ruokaa saksalaiselle. Vaihtari hakee saksalaisen päiväpuuhiin klo 13.00.
Minä lapseni kanssa uimaan klo 11.50. Puolitoista kilometriä ja kotona klo 13.20. Pastaa perheelle.
Kylään klo 14.15. Kotiin klo 16.20.
Lapselle kaveri kylään klo 16.50. Ja lisää vieraita klo 17.15.
Selvisi, että huomenna pääsemme koskenlaskuun. Tekstiviestejä ja kyytien sopimista.
Nuoremme ovat kuulema päivällä otelleet jalkapallossa ja pesäpallossa Suomi vastaan Saksa, Saksa voitti (tietysti?) jalkapallossa ja Suomi luonnollisesti pesäpallossa.
Meidän saksalainen kotiutui klo 20.25.
Nuudeleita ja colaa.
Normilauantai siis. Ei kuvamateriaalia, koska oli niin kiireetön ja tavallinen vapaapäivä.
Huomenna sitten luontoon, koskeen ja retkeilemään klo 12. Ja illalla Nuokkarille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti