Hieno keli oli tilattu, ja se saatiin.
Kolilla syötiin ekaksi eväät. Sitten menimme auditorioon vähän tutustumisleikkimään. Opettajat esittivät ilman sanoja spinning-tunnin. Rankkaa oli.
Jakauduimme kolmeen ryhmään, joissa kävimme sitten opastetulla englanninkielisellä Luontokeskus-kierroksella. Kiitos, Markku. Multimediaesityksen katsoimme auditoriossa. Hienoja suomalaiskansallisia kuvia, ja Vesa-Matti Loiri laulaa. Kolin huipulla kävimme Ukko- ja Akka-Kolin päällä katselemassa maisemia, ja meidän porukkamme mukana kiipesi myös belgialainen pariskunta. Upeat maisemat.
 |
| Felix ja Silver tutustumassa |
 |
| Kuvia ottivat hekin |
 |
| Paul ja Johanna esittävät saunaa |
 |
| Silver ja Felix Ukko-Kolilla ja belgialaismies |
 |
| Tämä belgialainen pariskunta kiipesi kanssamme ylös, ja täti oli koko ajan poissa polulta ja upoksissa lumihangessa |
 |
| Aurinkokin paistoi |
 |
| Ainahan meillä tällaiset säät... |
 |
| Kuvattiin joo. |
 |
| Hienot maisemat, niitä kelpasi meidänkin ihailla! |
 |
| Silver poseeraa |
 |
| Felix katselee |
 |
| Ja olihan siellä Terhikin, joka vuorikauriina kiipesi open kauhuksi niille kaikista korkeimmille paikoille! |
 |
| Polulla piti pysyä |
 |
| Ruokajonossa Kolinportissa Constantin, Paul, Felix ja Lars ja Constin takana Silver |
Kolinporttiin menimme aikataulussa syömään klo 12.50 ja tunnin verran olimme siellä. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli riittävästi. Kahvi vielä kyytipojaksi.
Saksalaiset esittelivät itsensä saksaksi lähtiessämme Kolinportista, ja eräs meidän oppilaamme halusi tunnustaa mikkiin "Ich liebe Marmelade!" Hienoa!
Illalla nuoret kokoontuivat tai kokoontuvat parhaillaan erään lieksalaisen vaihtarin luona. Kiva, että ovat isommalla porukalla keksimässä kaikkea mukavaa ajanvietettä.
Huomenna menemme Nuokkarille, ja sinne on nyt tulossa vielä noita valinnaisten kielten opiskelijoita muitakin kuin vain vaihtoon osallistujat. Mikäpä jottei. Toivottavasti huomenna kuuluu siellä vain enkkua tms.
Ihan kateellisena katson ihania maisemakuvia täältä hiostavasta Afrikasta! Nauttikaa raikkaasta kevätsäästä, miula on sitä jo hieman ikävä! :)
VastaaPoista