keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Kieliretki Kolille ke 13.4.

Hieno keli oli tilattu, ja se saatiin.

Kolilla syötiin ekaksi eväät. Sitten menimme auditorioon vähän tutustumisleikkimään. Opettajat esittivät ilman sanoja spinning-tunnin. Rankkaa oli.

Jakauduimme kolmeen ryhmään, joissa kävimme sitten opastetulla englanninkielisellä Luontokeskus-kierroksella. Kiitos, Markku. Multimediaesityksen katsoimme auditoriossa. Hienoja suomalaiskansallisia kuvia, ja Vesa-Matti Loiri laulaa. Kolin huipulla kävimme Ukko- ja Akka-Kolin päällä katselemassa maisemia, ja meidän porukkamme mukana kiipesi myös belgialainen pariskunta. Upeat maisemat.
Felix ja Silver tutustumassa
Kuvia ottivat hekin

Paul ja Johanna esittävät saunaa

Silver ja Felix Ukko-Kolilla ja belgialaismies

Tämä belgialainen pariskunta kiipesi kanssamme ylös, ja täti oli koko ajan poissa polulta ja upoksissa lumihangessa


Aurinkokin paistoi

Ainahan meillä tällaiset säät...

Kuvattiin joo.

Hienot maisemat, niitä kelpasi meidänkin ihailla!

Silver poseeraa


Felix katselee
Ja olihan siellä Terhikin, joka vuorikauriina kiipesi open kauhuksi niille kaikista korkeimmille paikoille!

Polulla piti pysyä

Ruokajonossa Kolinportissa Constantin, Paul, Felix ja Lars ja Constin takana Silver

Kolinporttiin menimme aikataulussa syömään klo 12.50 ja tunnin verran olimme siellä. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli riittävästi. Kahvi vielä kyytipojaksi.

Saksalaiset esittelivät itsensä saksaksi lähtiessämme Kolinportista, ja eräs meidän oppilaamme halusi tunnustaa mikkiin "Ich liebe Marmelade!" Hienoa!

Illalla nuoret kokoontuivat tai kokoontuvat parhaillaan erään lieksalaisen vaihtarin luona. Kiva, että ovat isommalla porukalla keksimässä kaikkea mukavaa ajanvietettä.

Huomenna menemme Nuokkarille, ja sinne on nyt tulossa vielä noita valinnaisten kielten opiskelijoita muitakin kuin vain  vaihtoon osallistujat. Mikäpä jottei. Toivottavasti huomenna kuuluu siellä vain enkkua tms.

1 kommentti:

  1. Ihan kateellisena katson ihania maisemakuvia täältä hiostavasta Afrikasta! Nauttikaa raikkaasta kevätsäästä, miula on sitä jo hieman ikävä! :)

    VastaaPoista