Aika hyvin on ilmeisesti mennyt. Ei ole vielä paljon tekstiviestejä tullut, joten ongelmia ei ole tullut. Hieno homma!
Aamulla Lars oli ruotsin tunnilla, ja sitten koko saksalaisporukka osallistuikin kirjaston ja nuorisotoimen järjestämään elokuvanäytökseen, joka oli hieno Oscar-leffa "Slummin miljonääri". Ainahan meillä näin tiistaipäivät alkaa... Ei kai sitä muuten Pisa-tutkimuksissa pärjäisikään. HIH!
Huomenna lähdemme viemään ainakin kaikki saksalaiset Kolille. Valitettavasti bussi tuli niin täyteen, ettei lukion vaihtarit mukaan mahtuneet. Sori. Mutta hienoa ilmaa ovat luvanneet, joten luultavasti kamerat käyvät kuumana, kun Suomen luonto näyttää yhtä parhaista puolistaan Kolin huipulta. Lähtö klo 8.00 Moisiolta.
Oppilaille laitoin tänään tekstiviestejä, ja Nuokkarilla nähdään sitten luultavasti koko porukan voimin torstai-iltana. Se taitaa olla vaihdon parasta antia, että nuoret saa isolla porukalla puuhastella juttuja. Minä siellä tietenkin valvojana, mutta enköhän mie aika rauhassa ja yksin saa siellä istuskella. Nyyh! No, mitä paremmin nuoret keskenään viihtyy, sen paremman vaihdonmaku suuhumme jää.
Tsemppiä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti