Lieksa-Wiesbaden
keskiviikko 13. huhtikuuta 2011
Saksalaiset ryhmäkuvassa ke 13.4.
Hei, kaikki saksalaiset samassa kuvassa.
Aika kiva ryhmäkuvanottopaikka
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti