keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Saksalaiset ryhmäkuvassa ke 13.4.

Hei, kaikki saksalaiset samassa kuvassa.

Aika kiva ryhmäkuvanottopaikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti