lauantai 16. huhtikuuta 2011

La 16.4.

Tänään suurin osa saksalaisista oli Joensuussa koko (!) päivän. Aamulla olimme pirteinä Lieksan juna-asemalla klo 7.20 laittamassa nuoria junaan, ja meidän Lars tuli kotiin n. klo 19.00! Kyllä ne nuoret jaksaa... Keilaamassa olivat kuulema käyneet ja syömässä, ja kuulema vaatekaupoissa.  Olikohan kivaa? Ilmeisesti...Laittakaa fotomateriaalia, jos sitä löytyy, ja kertokaa, millaisia tuntemuksia Joensuu herätti.

Ja tällainen tunnelmakuva minulle laitettiin. Johanna, Silver, Constantin ja Felix Joensuussa.

Huomenna on sunnuntai ja vaalipäivä, joten jännitystä riittää...Ja saa nähdä, mitä huomiseksi keksitään. Me käymme ainakin äänestämässä eli vaikuttamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti