maanantai 11. huhtikuuta 2011

Die Deutschen sind hier! Saksalaiset ovat täällä!

Maanantaina 11.4. hain Kortelaisen taksin turvallisella kyydillä saksalaisnuoret Joensuusta. Pirteänoloista porukkaa olivat, vaikka takana oli pitkä reissupäivä.

Klo 18.50 hyvissä ajoin olimme Lieksan Matkahuollon pihassa, josta vaihtoperheet omansa hakivat pois. Yllättäen open oma hakija tuli viimeisenä paikalle!

Toivotaan, että oleskelu Lieksassa sujuu rattoisasti.

Nuokkarille ilmeisesti olemme menossa torstaina, tai sinne teillä on mahdollisuus tulla.
Ollaan yhteydessä, jos tulee jotain kysyttävää tms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti