Hei, blogin pitäjä osasi jopa vaihtaa aikavyöhykettä, jotta ei enää näytä siltä, kuin olisin täällä keskellä yötä aina kirjoittamassa.
Tälle päivälle on syöty aamupalaa, käyty suihkussa ja miun "lapset" pelaavat yhdessä wiillä.
Ruokaakin tein jo, ja meidän saksalaisnuori pääsee kohta vaihtarinsa kanssa tutustumaan rajavyöhykkeeseen.
Illalla tarjoan mahdollisuuden olla porukalla Nuokkarilla.
Aurinko paistaa, joten Suomen kevätkin näyttää ihan siedettävältä. Mieheni laittoi kyllä viestiä Saksasta, jossa pitäisi iltapäivällä olla jopa 27 astetta!
Kuvatunnelmia Nuokkarilta. Siellä meillä oli ihan kivaa. Tytöt olivat sitä mieltä, etten saa kuvia ottaa, mutta miehän en usko, mitä miule sanotaan... HIH!
 |
| Tässä Vicki sanoo just "Neeeeiin!", ettei kuvaa saa ottaa. No, paljonpa auttoi. |
 |
| Biljardiporukka |
 |
| Näitäkään ei saanut kuvata, mutta kun kuvaa tarpeeksi kaukaa, eivät huomanneet. |
 |
| Wiitä pelattiin. Tässä tennistä. |
 |
| Guitar Hero ja Tietokone-Nero |
 |
| Loppuillasta Wii alkoi vetää porukkaa puoleensa |
 |
| Hero ja Nerot |
 |
| Suurin osa porukkaa Wiin ääressä |
Huomenna on lauantai ja ohjelmaton (???!!!!) päivä.
Hei,
VastaaPoistaMeidän tytöt (Eve ja Silver) läksivät Villen mökille pilkille nukuttuaan ensin noin yhteentoista. Omassa rannassa Pokronlammella on ranta jo sulanut vaarallisen näköisesti, mutta jospa se siellä Pielisellä olisi vähän talvisempaa...
Sitten varmaan nuokkarille ja loppuillan ohjelma taitaa olla vielä vähän hakusessa.
mulla ois joitai pilkki kuvia nii voisin niitä sulle antaa tänne mut mitenn?:D
VastaaPoistaLaita vaikka miule s-postiin eli niina.karkkainen@lieksa.fi, niin mie sitten yritän ne saada vielä tännekin...Jos osaan...
VastaaPoistaHuomenna koskenlaskua ja illalla Nuokkari taas käytössä.